חופשות

המוזיאונים הטובים ביותר במונטריאול להרפתקה תרבותית

במונטריאול לא חסרים מוזיאונים מדהימים הנעים בין תרבות, מדע והיסטוריה. בין אם אתה תושב או עובר במקום, יש משהו שכולם יכולים ליהנות ממנו. ממוזיאון מדע אינטראקטיבי לגלריה לאמנות מודרנית, המוזיאונים של מונטריאול מציעים למבקרים הזדמנות לחקור את המורשת, התרבות וההיסטוריה המגוונות של העיר. הנה כמה מהמוזיאונים הטובים ביותר שיש למונטריאול להציע.

הביודום של מונטריאול הוא חלק ממתחם "Espace pour la vie" הרב-מבני עם המינים של המערכת האקולוגית הימית סנט לורנס, יער הגשם הטרופי, יער המייפל הלורנטיאני, האזורים התת-קוטביים והאונגולטים המגוונים של העולם. כשאתם חווים את הביומים השונים האלה, אתם יכולים ללמוד הכל על הצמחים ובעלי החיים הייחודיים שמאכלסים כל אזור. בנוסף, הביודום מלא בהמון פעילויות אינטראקטיביות, כך שתוכלו להתנסות בטבע ובטיולים.

הבא בתור הוא Pointe-à-Callière, המוזיאון לארכאולוגיה והיסטוריה של מונטריאול שבו ארכיאולוגיה, אמנות והיסטוריה נפגשים בחוויה מהנה וחינוכית זו. תוכלו לחקור את ההיסטוריה של מונטריאול, ללמוד על העמים הראשונים של האזור, ולצפות בתערוכות ייחודיות המציגות חפצים ארכיאולוגיים והיסטוריים קנדיים. בכל שנה, Pointe-à-Callière מארח מספר תערוכות בקנה מידה גדול, כך שלעולם לא חסרות יצירות מרגשות ועכשוויות לגלות.

אחד המוזיאונים האהובים ביותר של מונטריאול הוא המוזיאון לאמנות עכשווית של מונטריאול (MACM). גלריית אמנות אולטרה מודרנית זו מאכלסת יצירות של אלפי אמנים קנדיים ובינלאומיים, החל מציורים ופסלים ועד צילום, קטעי וידאו ומיצבים. האוספים הקבועים משמשים נקודת התחלה מצוינת להיכרות עם כמה מהאמנות המודרנית הטובה ביותר שיש. אבל אפילו טוב יותר, MACM יש מבחר גדול של יצירות עכשוויות של אמנים עולים מכל רחבי העולם.

הקפידו לסיים את הסיור במוזיאון בביקור במוזיאון מק'קורד. מוזיאון זה חוגג את ההיסטוריה והתרבות של מונטריאול עם יותר מ -600,000 חפצים, תמונות ופריטים מסוף המאה ה -19 ועד היום. כאן תוכלו לסייר בתערוכות קבועות כמו "אולם העמים הראשונים", שחוגג את ההיסטוריה והתרבות של העמים הראשונים של קנדה, ותערוכת האוכל "אנחנו מה שאנחנו אוכלים" הכוללת מנות מתרבויות וקהילות שונות. בנוסף, מוזיאון מק'קורד מארח מספר תוכניות מיוחדות ושיחות גלריה לאורך כל השנה כדי לשמור על דברים מעניינים.

לא משנה איזה מוזיאון תחליטו לחקור, בטוח שתהיה לכם חוויה בלתי נשכחת לגלות את ההיסטוריה והתרבות של מונטריאול. ממוזיאון מק'קורד ועד המוזיאון לאמנות עכשווית של מונטריאול, כל מוזיאון בטוח לרתק ולחנך בדרכו הייחודית. אז, לתפוס את החברים ובני המשפחה שלך ולהתכונן לצאת להרפתקה תרבותית דרך אוסף של מונטריאול של מוזיאונים מדהימים.

ואחרי יום של מוזאונים במונטריאול, אתם צריכים קצת מנוחה. הזמינו עיסוי אירוטי לבית המלון.