סיפורי סקס

פרויקטים של עשה זאת בעצמך יכולים לעזור לשפר את הבית שלך בדרכים מעשיות ויצירתיות

פרויקטים של עשה זאת בעצמך (DIY) הם כל הזעם בימים אלה, ולא בכדי. לא רק שיש להם פוטנציאל לחסוך לך אלפי דולרים, הם גם מציעים מידה של סיפוק שפשוט רכישת פריט חדש לא יכולה להתאים.

בין אם אתם מעוניינים להעניק לביתכם מתיחת פנים, לשדרג חלל פנימי או חיצוני קיים או ללמוד מיומנות חדשה, עשה זאת בעצמך הוא הדרך הנכונה.

מה שעשוי להפתיע חלק הוא כי עשה זאת בעצמך אינו מוגבל לנגרות או שיפוץ. ישנן עשרות אפשרויות להתמודדות עם מגוון רחב של פרויקטים.

במאמר זה, נעבור על כמה מהפרויקטים הפופולריים יותר של עשה זאת בעצמך שבטוח יביאו קצת יותר יופי, נוחות ונוחות לביתך.

צביעת קירות

צביעת קירות הבית יכולה להיות חוויה מתגמלת להפליא. אם תמיד רצית ללכת נועז ונועז עם בחירות הצבעים שלך, אין שום דבר שימנע ממך לעשות זאת!

ציור אולי נשמע כמו משימה מרתיעה, אבל ניתן לטעון שהוא דורש את הכמות הקטנה ביותר של ידע עשה זאת בעצמך. התחילו במדידה והדבקה של החדר לצביעה. כסו את כל הרהיטים בפלסטיק או במטלית טיפה כדי להגן עליהם מפני התזה. לאחר מכן פשוט השתמשו בצבע ובחומרים מתכלים ברמה מקצועית כדי ליישם את הצבע.

מפתה ככל שיהיה למהר בעבודה, חשוב לקחת את הזמן ולהתמקד בהשגת כיסוי טוב. נקו את הקירות לאחר סיום העבודה, והעריכו את עבודתכם הנהדרת.

שדרוג מכשירי חשמל

האם זה לא יהיה נהדר אם יהיו לכם מכשירים חסכוניים באנרגיה? שדרוג מכשירי החשמל במטבח ובכביסה לא רק יחסוך לכם חשבונות חשמל, אלא גם יכול לשפר את מראה הבית.

כדי לשדרג, חקרו את הדגמים הזמינים בטווח המחירים שלכם וקבעו אם הם יתאימו לארונות או למשטחי העבודה הקיימים שלכם. אם אתם מתכננים להתקין גופי תאורה חדשים, עדיף שאיש מקצוע יגיע ויעשה את העבודה עבורכם. זה יבטיח שהכל נעשה בבטחה. בנוסף, לא תצטרכו לדאוג לגבי ביטול כל אחריות שמגיעה עם המכשירים החדשים.

שיפוץ חלל חיצוני

שיפוץ פטיו או טרסה בחצר האחורית הוא דרך נפלאה לשדרג את מראה הבית שלכם. לא רק שהאזורים החיצוניים האלה יהפכו למקומות מהנים להירגע ולארח, הם גם יגדילו את ערך הבית שלכם.

התחילו לתכנן את השינוי על ידי קביעת השימוש הרצוי לחלל החוץ החדש שלכם. חשבו היכן תמקמו ריהוט גן, צרו פינות ישיבה לרביצה ותכונות לגינה. זה לא רק יעזור להניע את רעיונות העיצוב, אלא גם יעזור להם להפוך למציאות – לתכנן את זה ולגרום לזה לקרות.

אם אינך בטוח מספיק כדי להתמודד עם פרויקטים חיצוניים גדולים יותר, עדיין יש כמה פרויקטים קטנים יותר שתוכל לעבוד עליהם. לדוגמה, אתה יכול לגדר את היקף החצר שלך כדי להוסיף פרטיות או בטיחות או אשוחית את הדק הקיים שלך.

ארגון הבית

ארגון הוא לא משהו שאנשים מקשרים לעתים קרובות עם עשה זאת בעצמך, אבל זו למעשה דרך נהדרת לעשות סדר ולהפוך את החיים לפשוטים יותר.

התחל במיפוי התחומים שבהם ברצונך להתמקד וסיעור מוחות בארגון פתרונות. לאחר מכן, קבל את החומרים המתכלים שלך. לכל דבר צריך להיות בית, ומדפים ומיכלי אחסון שימושיים כשמדובר בזה. לבסוף, צאו לעבודה והתארגנו. משמעות הדבר עשויה להיות היפטרות מפריטים שאינך זקוק להם עוד או שאתה משתמש בהם, או ייעוד מחדש של פריטים קיימים כך שיתאימו טוב יותר למטרת הארגון.

פרויקטים של שיפור כמו זה הם גם טיפוליים וגם מועילים. מי יודע? אתם עשויים לגלות שאתם יכולים להסתדר בלי הדברים שאתם לא צריכים, ולחשוף כמה אבני חן ששכחתם מהן.

מסקנה

פרויקטים של עשה זאת בעצמך הם דרך נהדרת להפיח חיים חדשים בחלל ישן ולחסוך קצת כסף. החל מצביעת קירות, דרך שדרוג מכשירי חשמל ועד שיפוץ חללים חיצוניים, ישנם אינספור פרויקטים של עשה זאת בעצמך שתוכל לבצע בעצמך – ללא קשר לסט הכישורים שלך.

אתה אף פעם לא יודע כמה עשה זאת בעצמך יכול לשפר את הבית שלך עד שאתה מנסה את זה. בסופו של דבר, אתם עשויים להיות מופתעים ממה שאתם יכולים להשיג עם קצת עבודה קשה, מסירות ויצירתיות.

אולי גם תאהב...